czwartek, 24 stycznia 2013


HYDRATING EYE CREAM/3XCOMPLEX

Jakiś czas temu otrzymałam  krem pod oczy firmy GlySkinCare testuję go ok miesiąca .         
 


Konsystencja-moim zdaniem konsystencja jest dobrze dostosowana do potrzeb nakładania na oko.Nie spływa zostaje na oku tyle ile potrzeba,i dobrze się rozsmarowuje!

Działanie-już wcześniej używałam różnych kremów pod oczy,ale żaden nie z nich nie dostosował się tak dobrze jak ten.
Krem dobrze się rozprowadza i mam nadzieje że będzie to ten jedyny,dzięki któremu pozbędę się cieni pod oczami

Podsumowanie:
Czytając opinię innych testerek można zauważyć że mają różne zdania.Jedni są zadowoleni a inni nie.
Ja osobiście uważam że jest w porządku i puki co nie zamieniła bym go na inny.





3 komentarze:

  1. bardzo fajny jest:) widzę, że jesteś nowa witamy w blogosferze:* Na górze w prawym rogu masz coś takiego jak "projekt" wchodzisz tam i masz układ i na stronie pojawia Ci się dodaj gadżet. Tam są np obserwatorzy, licznik odwiedzin strony itp. Zajrzyj tam i dodaj, bo bez tego nie mogę się dodać do obserwowanych.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Dziękuję ci ślicznie za cenne wskazówki ...pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...