niedziela, 21 lipca 2013

Kolejna odsłona kosmetyków które są idealne dla każdego ,jak i na każdy rodzaj skóry!
Ale dzisiaj przedstawię kosmetyki firmy "Ziaja" dla Dzieci.Które zakupiłam w sklepie                                                    JM SPA&WELLNESS KOSMETYKI

Ich firma po woli rozwija się do przodu i w pozytywny sposób...mają bardzo dobrej jakości kosmetyki i dla każdego:)


-mydło do kąpieli bąbelkowa cola
-kremowe mydło dla dzieci



Jak widać super prezentują się w łazience w doborowym towarzystwie:)

A teraz opowiemy o każdym osobno:




Przedstawiam mydło do kąpieli ,bąbelkowa cola dla dzieci!
Skład
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-7 Glyceryl Cocoate,, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium BEnzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Benzyl Benzoate, Limonene, Cinnamal, Linalool, Citric Acid, CI 16035, CI 42090, CI 19140, CI 47005.
Działanie
  • Łagodnie myje, nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień
  • Aktywnie wspomaga nawilżenie naskórka
  • Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.



                                



Łagodne kremowe mydło do codziennej pielęgnacji dla dzieci i niemowląt powyżej 3 miesiąca życia.
Połączenie xylitolu i syropu kukurydzianego wzmacnia funkcje ochronne skóry i zmniejsza ryzyko powstawania atopii.
Nie zawiera SLESu i barwników. 

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Coco Glucoside, Panthenol, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Xylitol, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Xantham Gum, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Parfum, Lactic Acid.
MOJE DZIECI SĄ BARDZO POZYTYWNIE ZADOWOLONE!
SZCZEGÓLNIE POLECAM WSPANIAŁE BABELKI COLA:)




6 komentarzy:

  1. uwielbiam żel pod prysznic ziaji o zapachu gumy balonowej wypróbuj koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bombelkowa cola świetnie brzmi :)
    zapraszam do siebie http://testuje-z-rodzina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty zapowiadają się bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cola :) mój smyk był by zachwycony

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam kremowe mydełko:D czekam na nie z niecierpliwością:D Mam nadzieję że paczka dojdzie jak najszybciej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zgadzam się! kosmetyki ziaji są naprawdę dobre, ja mam szampon guma balonowa oraz lody waniliowe z ciastkiem, nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...