wtorek, 19 lutego 2013

           JM Spa & Wellness -Nawiązanie Współpracy!

                               Mam wielką przyjemność...

          Poinformować  wszystkich o rozpoczętej współpracy ze sklepem internetowym   

                                                   http://www.pl-uroda.pl/

Firma Prowadzi Sklep Internetowy Kosmetyków Różnego Rodzaju. Ale przede wszystkim są to kosmetyki naturalne.Dzięki takim kosmetykom mamy możliwość poczuć się pięknie i zdrowo!
W swojej ofercie mają kosmetyki z kategorii:


Zapraszam Wszystkich Serdecznie do odwiedzania ich strony jak i  do kupowania produktów naturalnych!!!


2 komentarze:

  1. Gratuluje Aga ;-) To chyba Twoja pierwsza współpraca prawda ? :) Ja także czekam na paczkę od nich :) Obserwuję Twój blog i życzę Ci samych sukcesów ! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Lenka to pierwsza:) i mam nadzieję że nie ostatnia buźka

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...