środa, 19 czerwca 2013

Kosmetyki od Firmy Face&Look


Zestaw kosmetyków od Firmy Face&Look 1000 osób otrzymało pakiet startowy wraz z kosmetykami i próbkami-mi również udało się zaliczyć do tego grona szczęśliwców!
Myślałam że będzie to: gazetka i kilka małych próbek.Lecz ku mojemu zdziwieniu zestaw był rewelacyjny!
Były lekkie niedomówienia w dostarczaniu przesyłek ,ale dało się wszystko wyjaśnić!

                                     
Jak widać paczuszka jest dość pokaźna:)
Ale dla sprostowania kilka produktów dostałam od Pani z salonu w którym odbierałam, Pani była bardzo miła choć bardzo zdziwiona niedogadaniem akcją.
Bardzo chętnie wezmę udział w kolejnej akcji!
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Twój zestaw jest wyjątkowo bogaty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie do końca ta akcja, bo niektóre cienie były po terminie ważności, mimo wszystko spory zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że udalo Ci się załapać na zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam - choć chyba troszkę inne rzeczy ale zestaw podobny

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie i zapraszam do siebie pasjekaroliny.blogspot.com
    U mnie były problemy z odbieram i paczuszka przysła kuriere. Troszke inna niż Twoja. Niedługo się pochwalę

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...