środa, 24 września 2014

MASKARA RIMMEL WONDER’FULL

Z OLEJKIEM ARGANOWYM







Informacje od producenta

Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że twoje rzęsy są:
  • odżywione, 
  • gładsze,
  • bardziej elastyczne.
 Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość. 
 uwodzenie i olśnienie – osiągnięty cel!





Maskara Wonder’full to pierwszy tusz w portfolio marki RIMMEL, który zawiera formułę z marokańskim olejkiem arganowym. Jest niczym sekretna broń, która wygładza, podkreśla i nadaje objętości rzęsom, bez pozostawiania na nich grudek. W rezultacie, spojrzenie nabiera wyrazu oraz kusi niesamowitą głębią.

Unikalna formuła maskary Wonder’full z olejkiem arganowymnatychmiast pokrywa rzęsy oraz szybko wysycha. Dzięki temu nie są one posklejane i uzyskują niewiarygodną objętość. Ponadto, formuła wygładza rzęsy, nadając im uczucie lekkości, miękkości i elastyczności. I tak, za sprawą marki RIMMEL, tajemnica zniewalającego spojrzenia ujrzała światło dzienne.



Idealny jak dla mnie, moja siostra też się w nim zakochała.

+bardzo lekka, rzadka konsystencja, nie obciążająca rzęs; początkowo nie byłam zbyt do niego przekonana jednak świetnie się to sprawdza;
+silikonowa szczoteczka;
+perfekcyjnie rozczesuje wszystkie rzęsy;
+bardzo, aż nienaturalnie wydłuża rzęsy;
+olejek arganowy, który odżywia rzęsy i prawdopodobnie też zapewnia takie cudowne rozdzielenie rzęs;
+brak grudek;
+cena;
+ładne opakowanie;
+nie rozmazuje się;
+ciężko jest się nim upaćkać w okolicy oczu;


Póki co dla mnie numer jeden !

1 komentarz:

  1. Miałam okazję ją testować dzięki SuperPharm, niestety niespecjalnie się spisała choć na rzęsach ładnie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...