sobota, 23 września 2017





Witam

Dzisiaj chcę przedstawić nie typową recenzję . Mam wielką przyjemność testowania przepięknej bransoletki od Firmy De La Kinia Na ich stronie https://delakinia.pl/  jak i na fb https://www.facebook.com/delakinia/ można znaleźć dużo niesamowitych piękności,na każdą okazję jak i dla każdej z nas.Zapewniam że każdy znalazł by coś dla siebie:)
Ja Wybrałam niesamowicie delikatną bransoletkę "Naturalna Szarość"

Bransoletka zdobiona wykonana z błyszczących koralików szklanych w szarym i półprzezroczystym białym kolorze,zdobiona kuleczkami w kolorze srebrnym.Bardzo wygodna,bez zapięć,wkładana-na gumce jubilerskiej.

Średnica kulek 8 i 6 mm






                                                                                                                                                                                                                

Jak sami widzicie jest niesamowita i tak skromnie delikatna . Bardzo się cieszę że mogę ją mieć i cieszyć się jej pięknem kiedy tylko chcę:)

                                                        
                         

Jakiś czas temu kupiłam ręcznie robioną szkatułkę idealna do takich Bransoletek :)


                                                  

Jest idealna i niesamowita!
Serdecznie polecam tą jak równie każdą z ich strony .

Pozdrawiam 

1 komentarz:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...