piątek, 27 września 2013



CHCIAŁAM SIĘ POCHWALIĆ MOJĄ CUDNĄ PACZUSZKĄ I SKARBAMI JAKIE OTRZYMAŁAM ZA UDZIAŁ W KONKURSIE NA FB W PROFILU "GÓRALKI"



                        
Otrzymałam super zegar na ścianę
Pyszne wafelki
2 Długopisy
Zeszyt
Naklejki
Wafelków nie ma już wszystkich ponieważ moje kochane dzieci musiały natychmiast spróbować!

Chciałam bardzo serdecznie podziękować za tak pyszną nagrodę!!!

Na pierwszym miejscu jest smak Nugatowy a reszta na drugim miejscu.Uwielbiamy wasze wafelki,mają cudny smak,zawsze wafelek jest chrupiący ,nadzienie jest niesamowite.Takie pyszności nigdy się nie nudzą!:)
Długopisy zostały oczywiście podprowadzone przez dzieci-mąż zasmucony ale tak to bywa.
Zeszyt został dla mnie :) A naklejki ponaklejane gdzie się dało
Dziękuję kochani

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Góralki :))

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania:
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...