poniedziałek, 2 września 2013



Przedstawiam fajny i smaczny zestaw jaki otrzymałam od firmy "Brześć" do smakowania.





-ciasteczka owsiane wegańskie
-ciasteczka amonki z cynamonem
-słomka ptysiowa z sezamem
-groszek ptysiowy

                                             Ciasteczka owsiane wegańskie

 

                                                                                     
                                                                              Skład i opis


                                                                        

                                                Ciastka Amonki z cynamonem


                                                                          Skład i opis:



                                                             Słomka ptysiowa z sezamem


                                                                              Skład i opis:


                                                                            Groszek ptysiowy

 

                                                                             Skład i opis



MOJA OPINIA:

Wszystko bardzo pysznie nam smakowało!
Dziękujemy firmie Brześć że mogliśmy cieszyć się smakołykami jaki tworzy:)
Moja rodzinka na pewno jeszcze nie raz zakupi tego typu produkty-są super smaczne.
A może jeszcze kiedyś podarują nam coś pysznego.
Pozdrawiam






2 komentarze:

  1. Same pyszności :) Czekam aż moja paczuszka do mnie przywędruje, mam nadzieję że będzie nam tak samo bardzo smakować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie smakołyki :) Do kawusi idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...