czwartek, 27 lutego 2014


Dzbanek filtrujący DAFI...:)

Po raz kolejny mam możliwość testowania najnowszego dzbanka filtrującego wodę od firmy DAFI


Tym razem jest to zupełna nowość Dzbanek filtrujący OMEGA 4L





                                                                                                                                                                                                                         







Dzbanek jest bardzo estetyczny,ale przede wszystkim funkcjonalny.Skutecznie oczyszcza wodę z kamienia ,chloru ,pestycydów,rdzy jak i innych zanieczyszczeń organicznych i mechanicznych.

Dzbanek jest bardzo prosty w zastosowaniu,wystarczy włożyć filtr w odpowiednim miejscu...



















Wlew dzbanka umożliwia wygodne wlewania wody ,bez wcześniejszego zdejmowania pokrywy!

Dzbanek posiada wskaźnik który pokazuje kiedy należy wymienić filtr.
Za każdym razem gdy wymieniamy filtr ,należy od nowa ustawić wskaźnik by mogło liczyć od nowa.
Wskaźnik LED sensor odmierza miesiąc od momentu wprowadzenia go w tryb uśpienia.
Gdy zbliża się czas końca zużycia filtra dioda zaczyna migać kolorem czerwonym .


MOJA OPINIA:
Jestem bardzo zadowolona z użytkowania dzbanka.
Dzięki niemu rodzina moja jest bardzo zadowolona ze smaku samej wody jak i :
-posiłków
-soków
-innych potraw
Nie muszę już czyścić czajnika z osadów jak i kamienia.Kawa i herbata smakują dopiero tak jak powinna.Już teraz wiem że dzięki dzbankowi DAFI moja rodzina będzie zdrowsza:)
Wszystkim serdecznie polecam zakup dzbanka!!!



5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę mnie nie udaje się przetestować dzbanka dafi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z innej firmy i w kolorze bordowym :)
    Kiedy mogę spodziewać się nagrody za konkurs na Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam zamiar kupić :P
    ja też jeszcze nie dostałam nagrody...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane nagrody w drodze ,powinny już pukać do was:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam, używam od roku i nie zamieniałabym go na nic ;) kocham go, uwielbiam aaaa <3 poza tym jestem teraz tak przyzwyczajona do filtrowanej wody, że nie używam już do niczego zwykłej kranówy :D no i musze przyznac, że wszystko lepiej smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...