czwartek, 6 lutego 2014


JAK JUŻ WSPOMINAŁAM KILKA POSTÓW PONIŻEJ DOŚĆ NIE DAWNO NAWIĄZAŁAM FAJNĄ I BARDZO CIEKAWĄ WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ "MON CREDO"


OTRZYMAŁAM JUŻ OD NICH JEDEN PRODUKT...ALE O TYM ZA CHWILKĘ.
NA POCZĄTEK TROSZKĘ PRZEDSTAWIĘ WAM ICH BLIŻEJ


                        






O MON CREDO

Perfumeria:

 Perfumeria powstała z myślą o najbardziej wymagających klientach. Nieprzypadkowo wybrali dla Mon Credo lokalizację w centrum Warszawy, w ekskluzywnym Domu Mody VitkAc. Wspólnie tworzą miejsce wyjątkowe, przepełnione luksusem, gwarancją jakości oferty zaś przede wszystkim intymną, ciepłą atmosferą.

Salony:


Perfumeria Mon Credo została otwarta w październiku 2012 roku w domu handlowym Vitkac, przy ul. Brackiej 9 w Warszawie. W swojej ofercie posiada ponad 80 marek zapachowych, pielęgnacyjnych i makijażowych. W asortymencie można znaleźć zarówno ciekawe wody toaletowe i perfumowane, jak i luksusowe ekstrakty perfum. Oprócz wyjątkowych zapachów, np. Shaik, Bond no 9, Neela Vermeire Creations czy Parfums de Marly,  w bogatej ofercie Mon Credo znajdziemy także unikatowe marki, takie jak: Kaloo (seria zapachów dla dzieci), Martinato Mariella (włoska marka produkująca luksusowe akcesoria z materiałów najwyższej jakości) a także ekskluzywne kosmetyki do makijażu stworzone przez Serge'a Lutensa. W perfumerii istnieje także możliwość zapisania się na makijaż wykonywany profesjonalną marką By Terry. Mon Credo jest także inicjatorem ciekawych wydarzeń. m.in. warsztatów zapachowych z senselierką Martą Siembab oraz cyklu "Mon Credo Inspiracje", w ramach którego zostały zorganizowane wystawa obrazów Justyny Neyman oraz pokaz mody Mario Menezzi.


Oryginalność produktów:

Wszystkie produkty oferowane w ich perfumerii sprowadzamy bezpośrednio od producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów zobowiązani dwustronnymi umowami handlowymi. Gwarantuje to ważny termin przydatności oraz oryginalne opakowanie.


Zwracamy Państwa uwagę, że kwestie opakowań i zabezpieczeń takich jak etykiety, folie, hologramy i certyfikaty są kwestią indywidualnego podejścia producenta. W związku z tym każdy z produktów posiada unikatowe opakowanie i oznaczenia oryginalności. 
Ich  perfumeria jest autoryzowanym, wyłącznym sprzedawcą marek takich jak: Designer Shaik, Mark Buxton, Neotantric Fragrances, Ineke Perfumes, Acca Kappa, CoStume National, Patrizia Pepe, La Collina Toscana, Juliette Has a Gun, Nougat London, NGT fon Man, Receipe for Man, Kaloo for kids, Mouboussin, Lulu Castagnette, Baldinini,Courreges, Gian Marco Venturi, Axis, Esprit de Versaille.

Dystrybucja:Prowadzą  sprzedaż i dystrybucję produktów perfumeryjnych i kosmetycznych renomowanych marek niszowych i selektywnych.Mon Credo specjalizuje się w dystrybucji oraz imporcie produktów zapachowych i pielęgnaycjnych znanych światowych kreatorów i producentów. W ich ofercie znajdują się wyłącznie produkty oryginalne, które posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty i oznaczenia.Zapraszają do współpracy tradycyjne jak i nowoczesne perfumerie, sklepy, drogerie i salony kosmetyczne a także perfumerie internetowe z terenu całej Polski. Stałym odbiorcom oferujemy wyjątkowe warunki dystrybucji z uwzględnieniem korzystnych progów rabatowych i terminów płatności.
Aby uzyskać więcej informacji o ofercie Mon Credo, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy:
dystrybucja@moncredo.pl
tel. +48 513 034 705

                Przedstawiam pierwszy produkt który otrzymałam do testowania
                                         ATELIER COLOGNE -VANILLE INSENSEE


                               
                                                     30 ml - 189,00 cena

Informacje o produkcie:

Zapach charakteryzujący się subtelną słodkością wanilii, jaśminu i świeżej limonki powiązany z wonią dębu i kolendry.
Zapach niezwykły i nietuzinkowy. To nie jest po prostu wanilia, przesłodzona  czy dusząca. To orzeźwiająca wanilia, która pachnie wilgotnym leśnym powietrzem, przyprawiona kolendrą, limonką i cytryną, nie przesłodzona, lecz subtelna. Waniliowy aromat zagubiony w leśnej woni igliwia całego lasu, iglastych drzew i wilgotnego mchu. Wyrafinowana, świeża, delikatnie muśnięta jaśminem, zharmonizowana wonią dębowego mchu, drewna i bursztynu, tak aby zarówno kobieta jak i mężczyzna odnaleźli w niej swoje drugie "ja".


                                   


Nuty głowy
limonka, cytron, kolendra
Nuty serca
jaśmin, wetiwer, mech dębowy
Nuty Bazy
wanilia z madagaskaru, dąb, ambra


Moja opinia:
Wspomnę najpierw że kiedy jakiś czas temu napisałam do tej firmy i zapytałam o współpracę to nie wierzyłam że się uda!
Lecz gdy odpisali(dość szybko) byłam ogromnie mile zaskoczona-ale na 100% uwierzyłam gdy otrzymałam perfumy.
Po otworzeniu  flakonika perfum byłam wprost wniebowzięta ,nie mogłam uwierzyć że jestem taką szczęściara -że posiadam takie cudne perfumy o rewelacyjnym zapachu.
Natychmiast musiałam poczuć jak pachną! Kiedy prysnęłam na siebie zupełnie odrobinę ,to poczułam niesamowicie piękną Vanilię której zapach unosił się po całym domu.
Powiem szczerze jestem mega zadowolona i dziękuję firmie MON CREDO że mogę cieszyć się niesamowitym zapachem waszych perfum i już nie mogę doczekać się kolejnego produktu:)
Wy też możecie być w ich posiadaniu ,zapraszam na ich stronkę http://www.moncredo.pl/ zapraszam.

Plusy
Bardzo przyjemny vaniliowy zapach
Trzyma ok 2 dni
Vaniliowa nutka zapachu już wyczuwalna kilka sekund po zastosowaniu.
Zgrabny flakonik(idealny do torebki)
Jest idealny dla mnie

MinusyJak dla mnie brak

7 komentarzy:

  1. A jak długo trzyma ? Zmienia swoją nutę po jakimś czasie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgorzata już jest:)
    Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  3. origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <3
    Obserwuję i liczę na rewanż <33 - http://tutto-frutti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam waniliowe zapachy. Flakonik też ciekawy, niewyszukany, ale elegancki :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki upominek to bym chętnie przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...