poniedziałek, 22 czerwca 2020


Recenzja „ IZOZE EYE „






Krem pod oczy Izoze Eye powstał w po to, by kompleksowo zadbać o wszystkie potrzeby skóry! Co więcej, realnie poprawia jej kondycję, a nie tylko maskuje problemy. Rezultatem jego stosowania jest jędrna, nawilżona, napięta, gładka skóra w okolicach oczu. Krem pod oczy Izoze Eye rozprawia się także z cieniami i workami. Wszystko po to, by jak najlepiej wydobyć i podkreślić piękno Twojego spojrzenia!


Izoze Eye: krem pod oczy na dzień i na noc

Krem pod oczy Izoze Eye jest kosmetykiem multifunkcyjnym – możesz stosować go rano i wieczorem, by cały czas chronił Twoją skórę przed wolnymi rodnikami, stymulował jej regenerację oraz zapobiegał niepożądanym cieniom i workom pod oczami. Dzięki swojej lekkiej, szybko wchłaniającej się konsystencji idealnie nadaje się pod makijaż. Nie musisz już kupować dwóch osobnych produktów, możesz je zastąpić jednym!


MOJA OPINIA
😊

Zmarszczki pod oczami są moim zmartwieniem od dłuższego czasu.  Już zdążyłam się pogubić ile wykupiłam kremów pod oczy, które nic nie dawały Wyszedł by na pewno pokaźny stos. Ogromnie się cieszę że trafiłam na Izoze Eye. Na początku widziałam tylko, że porządnie nawilża, za to po kilku tygodniach codziennego stosowania trudno mi się zauważyć zmarszczeki -bo ich nie ma ! Prawie wszystkie się ładnie wyrównały!
Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu .Nie tylko kobietkom ..:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...