poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zaczynamy konkurs...
                                   mój pierwszy...

Konkursik organizuje ponieważ na blogu stuknęło pierwsze 10000 i bardzo chciałam wam wszystkim za to podziękować...

W konkursie będzie trzeba troszkę ruszyć głową...pomyśleć...pogłówkować
 ale mam nadzieję że przy tym będziecie się dobrze bawić





                           

A o to zadanie konkursowe:

1) Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga(lecz to nie jest warunek,jak ktoś nie posiada    konta w gogle to nic)

2) Polubić mój profil na fb https://www.facebook.com/Agatestujeiopisujeblogspotcom będę mega        zadowolona

3) Główne zadanie:
 
   Uczestnik ma za zadanie napisać wiersz o moim blogu , wiersz powinien mieć  nie mniej jak    dwie zwrotki i nie więcej jak trzy(zastrzegam sobie wycofania wierszy o niecenzuralnych słowach    ,jak i te które będą miały obraźliwe słowa)


  Zgłoszenia należy przesyłać na mojego maila: agakomorka@wp.pl  .

 Pod wierszem napisać:

 *Obserwuję bloga jako
 *Lubie jako
 *Imię i nazwisko

 Kochani mam prośbę by wysyłać wiersze które nie brały jeszcze udziały w żadnym konkursie,i nie  skopiowane z internetu.



                                                     Wygrywają 3 osoby!!!

Nagroda nr 1



             

-odżywka intensywne odżywianie
-kolczyki
-atomizer(w nim perfumy 7 ml)
-kilka próbek



Nagroda nr 2
    

                           

-maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea
-mydełko organowe
-kilka próbek

Nagroda nr 3
       

                
-mini kremowy żel do mycia tważy
-cień do powiek w 2 kolorach
-kilka próbek


Mam nadzieję że weźmiecie udział w konkursie ,i że nagrody również się spodobają!


Regulamin:

1) Konkurs trwa od 27.01 do 9.02 do godziny 23:59
2) Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia konkursu
3) Wysyłka nagród w ciągu 5 dni od otrzymania adresów

Powodzenia!





5 komentarzy:

  1. Dołączyłam do obserwatorów i zapraszam do mnie :) -> http://mojblogowyswiat.blogspot.com/

    I mam pytanie co do konkursu.. Czy wiersz powinien zawierać 2 zwrotki?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. *Obserwuję bloga jako Dominika Róg
    *Lubie jako Dominika Róg
    :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...