środa, 13 kwietnia 2016



Bardzo serdecznie chciałam dzisiaj przedstawić nowość na rynku!Zostałam zaproszona do testowania od firmy http://streetcom.pl/  Również można ich znaleźć na facebook https://www.facebook.com/streetcom/?fref=ts bardzo serdecznie zapraszam wszystkich na ich stronki,do wypełniania Ankiet jak i do aktywności a na pewno po jakimś czasie zostaniecie nagrodzenie!

Dzisiaj przedstawiam 2 produkty firmy Sanex , o ich produktach można przeczytać tu...http://www.colgate.pl/app/Sanex/DermoActive/Sensitive-skin-shower-gel/PL/Range.cwsp .


                          

Sanex Dermo Pro Hydrate:

Zatwierdzony przez dermatologów żel pod prysznic Sanex  Dermo Pro Hydrate ma wyjątkową formułę z naturalnymi składnikami nawilżającymi, które pomagają przywrócić naturalny poziom nawilżania Twojej skóry i wspiera jej barierę ochronną!




Sanex Dermo Total Protection 7 in 1:
Delikatna skóra pod pachami potrzebuje kompleksowej i długotrwałej ochrony przed poceniem. Dlatego powstał testowany dermatologicznie antyperspirant Sanex Dermo Total Protection 7 in 1 która zapewnia kompletną ochronę,uczucie świeżości oraz dba o równowagę bakteryjną skóry !

                                      

Moje Opinie:
Sanex Dermo Pro Hydrate
-Konsystencja doskonała,zapach delikatny i bardzo przyjemny.Żel rozprowadza się tak jak powinien,pozostawia delikatny zapach...Moja skóra po kąpieli jest zrelaksowana,odprężona i delikatna.
Na samym początku nie byłam do końca przekonana co do jego skuteczności ,lecz po zastosowaniu przekonał mnie do siebie na 100%
Jest Idealny dla mnie:)
Sanex Dermo Total Protection 7 in 1

-Antyperspirant jak dla mnie duże zaskoczenie,ponieważ nie do końca wieżę nowościom .
Na początku zwrócę uwagę że jest bardzo delikatny,nie podrażnia skóry pod pachami,ma delikatny i przyjemny zapach.Dzięki niemu mniej się pocę a jego małe opakowanie można dosłownie zabrać wszędzie!
Polecam :)

                                            

1 komentarz:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...