piątek, 26 kwietnia 2013

KOLEJNA RECENZJA Z KOSMETYKU KTÓRY DZIĘKI FIRMIE JM SPA&WALLESS MOGĘ      
                                                            TESTOWAĆ
:)



Firma Prowadzi Sklep Internetowy Kosmetyków Różnego Rodzaju. Ale przede wszystkim są to kosmetyki naturalne.Dzięki takim kosmetykom mamy możliwość poczuć się pięknie i zdrowo!

 A OTO OTRZYMANY KOSMETYK-Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea


Właściwości:
Borowina jest biologicznie czynnym rodzajem torfu o specyficznych właściwościach fizykochemicznych.
Zawarte w borowinie kwasy organiczne i sole nadają jej właściwości przeciwzapalne, ściągające, bakteriostatyczne i bakteriobójcze.
Maseczka przygotowana na bazie naturalnych olejów roślinnych (olej jojoba, macadamia, masło Shea) z dodatkiem borowiny doskonale oczyszcza, regeneruje i stymuluje skórę. Zawarte w olejach witaminy A, E, F łatwo przenikają do skóry poprawiając jej kondycje.

                              

Moja Opinia -Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea. Powiem szczerze nie bardzo byłam przekonana do nałożenia tego typu maseczki,lecz postanowiłam Zaryzykować ;) i wypróbować.
Maseczka jest dobrej konsystencji i o przyjemnym zapachu. Bardzo dobrze rozprowadza się na twarz,jak i trzyma się tyle ile tylko potrzebujemy.Nie spada z twarzy jest taka jaka powinna.
Gdy maseczka jeszcze jest na twarzy to już czuć zmianę na skórze,można powiedzieć że skóra wtedy odpoczywa staje się inna. Po zdjęciu skóra na twarzy jest inna( zregenerowana ,świeższa jak i o wiele bardziej miękka jak przed)
Jestem bardzo pozytywnie zadowolona:) SERDECZNIE POLECAM DO WYPRÓBOWANIA

DZIĘKUJĘ ZA MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA...:))









4 komentarze:

  1. chętnie i ja bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kosmetyki, mam nadzieję, że zakwalifikowałam się do nowej edycji i nie długo podobna paczuszka przyjdzie do mnie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ich kosmetyki maseczki nie miałam z chęcią bym wypróbowała. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka taka bardziej oczyszczająca-może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...