czwartek, 18 kwietnia 2013


                                                           UPOLOWANE!!!

                            

                                                               ROYAL BRAND!


Na rynku istnieje już od 20 lat. W swojej ofercie posiada trzy linie przypraw: mieszanki, przyprawy z naszych pól i łąk oraz przyprawy indyjskie.
 Jest producentem, importerem I eksporterem artykułów żywnościowych.
Na faceboku śledząc ich profil można nie raz skorzystać z ich super akcji (darmo) i wypróbować nie samowitych i aromatycznych przypraw!

 Dość nie dawno i dla mnie udało się upolować ich super przyprawy:)

                             
                          MIESZANKA PRZYPRAW " RYBY W KOKOSIE"
Skład:
płatki kokosowe, czarny pieprz, kurkuma, liofilizowana cytryna, cynamon, anyż, kmin rzymski, papryka chili, czosnek, cebula. j.m.: opak. 40g

Sposób przygotowania: Kawałek ryby morskiej,może być filet,podsmażyć na oleju.Następnie do naczynia wsypać przyprawy ROYAL BRAND i zalać wodą na kilka minut.Tak przygotowaną mieszankę wlać do ryby i ugotować pod przykryciem 15-12 minut aż ryba będzie ugotowana .Podać z chlebem lub ryżem i
sałatą.  Życzę Smacznego    

                                      
                                     MIESZANKA PRZYPRAW "GRILL BARBECUE"

Skład:
papryka chili ,rozmaryn,cebula,koperek,tymianek

Zastosowanie:
 
marynatę przygotować z oliwy z oliwek i przyprawy:" Royal Brand".

Mięso kurczaka,karkówkę,wołowinę należy moczyć w marynacie od kilku do kilkudziesięciu minut.



                                      
Serdecznie polecam do testowanie tego typu przypraw.

RECENZJA Z TESTOWANIA ZA KILKA DNI:)
  POZDRAWIAM






10 komentarzy:

  1. nie słyszałam o takich przyprawach ciekawe jak się spiszą :)pozdrawiam zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... ja już do nich tyle razy pisałam... na razie mnie "olewają"...
    A na moim blogu do obejrzenia pyszna serduszkowa tarta i już niedługo talarki orzechowe. Proste i szybkie przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko ja tez testuje te przyprawy i faktycznie są z najwyższej pólki i polecam je każdemu bo warto.
    Mam jedną małą sugestię jeśli chodzi o tytuł bloga.
    "Aga testuje i pozytywnie opisuje", a co jesli cos będziesz chciała negatywnie opisać?
    Jeśli testowane produkty według Ciebie tylko pozytywnie opisujesz a nie obiektywnie to blog jest niewiarygodny przez to. Liczy sie Twoja faktyczna opinia a nie opis na tak.
    Pomyśl o tym i może nie publikuj tego komentarza, Napisze drugi bez uwag.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko ja tez testuje te przyprawy i faktycznie są z najwyższej pólki i polecam je każdemu bo warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, może szepnij im słówko o mnie:P

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...