czwartek, 25 kwietnia 2013

             ZNALEZIONE W SKRZYNCE POCZTOWE-MAŁA RZECZ A MĄŻ SIĘ CIESZY:)

                                                           FIRMA "GILLETTE"


                                      


Nawilżający żel do golenia dla skóry wrażliwej-komfort od pierwszego do ostatniego pociągnięcia!

    Zmiękczony zarost                                                         Gładkie golenie                                  
     Żele do golenia zawierają glicerynę                          Substancje nawilżające najwyższej jakości
oraz składniki zmiękczające zarost                                gliceryna oraz olej Lubrajel zmiękczają zarost
Oznacza to mniej tarcia i uczucia                                   i odżywiają skórę,by ostrza lepiej mogły
szarpania włosów,dla uzyskanie                                    prześlizgiwać się po twarzy dając gładkie i
jeszcze lepszego komfortu.                                           komfortowe golenie.

Opinia Męża :
Jestem bardzo pozytywnie zadowolony z żelu do golenia,ponieważ mam dość delikatną skórę .Czasem po goleniu dostaje czerwonych krost i plam.
Ale jak widzę dzięki żelowi Gillette moja skóra po goleniu stała się miękka i nie ma mowy o żadnym zaczerwienieniu jak i o krostach.
JUŻ WIEM CZEGO BĘDĘ UŻYWAŁ
                    DZIĘKUJĘ PIĘKNIE ŻE MOGŁEM SIĘ PRZEKONAĆ CO DLA MNIE DOBRE:)           






2 komentarze:

  1. Gratulacje Aga, chyba każdy facet by się ucieszył jakby dostał taki prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam męskie żele Gillette do depilacji golarką. Są o połowe tańsze od damskiej wersji a różnią się tylko opakowaniem, kolorem i zapachem. Bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...