środa, 3 kwietnia 2013


                                 RECENZJA CIEKAWYCH KOSMETYKÓW JM SPA&WALLE




                               

Na początek polecam:
-ŻEL POD PRYSZNIC REWITALIZUJĄCY "POMARAŃCZA Z KURKUMĄ"


                                           

Moja opinia:

Żel jest rewelacyjny po zmęczonym dniu ,pełnym ciężkich przeżyć jak i po chwilach w których musieliśmy zmierzyć się ze stresem
Dzięki niemu możemy się dobrze odprężyć i poczuć niesamowicie  lekko .Po jego zastosowaniu na pewno kolejnego dnia wstaniemy żeźcy i odprężeni...

Kolejny polecany to:

AROMATYCZNY ŻEL POD PRYSZNIC "MANDARYNKA I BERGAMOTKA"



Moja opinia:
Aromatyczny żel pod prysznic świetnie sprawdził się dla mojej 13 letniej córki,jest z niego zadowolona.
Dzięki niemu jej skóra stała się bardzo długo pachnąca a w łazience unosi się nie samowity zapach-polecam!

Ostatni polecany to:
MYDEŁKO ARGAN&GOATS   SOAP BAR



Moja opinia:
Mydełko jest malutkie ale mimo to działa regenerujaco i niesamowicie łagodząco na każdy rodzaj skóry.
Jest idealne dla mojej skóry ,ponieważ dobrze koi moje podrażnienie na rekach!

Wszystkich chętnych bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzenia sklepu internetowego  http://www.pl-uroda.pl/
A firmie JM Spa&Wellnes Kosmetyki dziękuję za możliwość testowania dobrych kosmetyków,i  nie mogę doczekać się na kolejne produkty!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...