poniedziałek, 7 kwietnia 2014


GUMA DO KREATYWNEJ STYLIZACJI WŁOSÓW


Jeśli masz problem z ułożeniem efektownej i trwałej fryzury, wypróbuj naszego produktu i przekonaj się, jaką moc posiada guma do włosów.

Problem

Kłopoty ze stylizacją włosów i ułożeniem trwałej i efektownej fryzury.

Recepta

Guma do kreatywnej stylizacji włosów Styling Effect.

Efekt

Trwała i efektowna fryzura na cały dzień.

Składniki wiodące

Polimery stylizujące i filtr UV - wspomagają modelowanie i chronią przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Pojemność
100 g

                                6 zł
Moja Opinia:


Jest to produkt który stosowałam po raz pierwszy i muszę przyznać że mile mnie zaskoczył. Pozwala na tworzenie zarówno grzecznych jak i zwariowanych fryzur. Włosy są mocno utrwalone lecz co ważne nie tworzy na nich "skorupy".
Guma zawiera filtr UV i czynnik AVC.Jest wydajna (na krótkie włosy), zapach nie każdemu przypadnie do gustu, mnie nie przeszkadza.
 Plusem jest niska cena. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...