środa, 2 kwietnia 2014



                  TONIK DO TWARZY -OGÓRKOWY!


                                            
                                                                     6,50 zł


Bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, bogatym w kwasy organiczne, enzymy, mikropierwiastki i siarką.

Działanie
Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę oraz zamyka rozszerzone pory.
Działa kojąco na podrażnienia.
Doskonale nawilża, ujędrnia i lekko rozjaśnia cerę.
Przywraca skórze naturalne pH i przygotowuje ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Wskazania
polecany do cery normalnej, tłustej i mieszanej.

Sposób użycia
rano, przed nałożeniem kremu i wieczorem, po demakijażu, nanieść tonik wacikiem na skórę, omijając okolice oczu. Następnie zastosować Krem do twarzy serii Ogórkowej.

Opakowanie
200 ml

Moja opinia:
Zużyłam już 2 opakowania :), co świadczy o tym, ze jest świetny :)
Zalety
-tani
-wydajny
-200 ml
-prosta buteleczka
-solidne zamknięcie
-tonizuje
-zapach
-oczyszcza
-odświeża
-nie podrażnia
-łatwo dostępny

Wady
Brak:)

3 komentarze:

  1. Dawno temu go miałam, ale już nie pamiętam jak się sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tani i skuteczny, tez go używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...