wtorek, 8 kwietnia 2014

Marion, Termoochrona, Spray
                                              dodający włosom objętości





Spray dzięki zastosowaniu innowacyjnych składników aktywnych, zapewnia uzyskanie efektu zwiększonej objętości włosów. Specjalnie ukierunkowany aplikator umożliwia precyzyjną aplikację produktu u nasady włosów, przez co fryzura zyskuje lekkość i puszystość. Dodatkowo unikalna formuła zawiera kopolimery, które chronią włosy przed działaniem wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki, dzięki czemu włosy są mocniejsze, sprężyste i lśnią zdrowym blaskiem.
Efekt na włosach:
- większa objętość
- uniesienie u nasady
- wzmocnienie i połysk.

Skład:
 Aqua,Polyquaternium-4/Hydroxypropyl Starch Copolymer, Trimethylsilylmodimethico ne and C11-15 Pareth-5 and C11-15 Pareth-8 C11-15 Pareth-9, Polyquaternium-22,Creatine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Parfum, Citric Acid, Triethanolamine, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, Alpha- Isomethyl Ionone, Coumarin. 

Moja Opinia:Z całą pewnością mogę stwierdzić, że spray chroni przed negatywnym wpływem suszarki (po wysuszeniu włosy nie były takie suche, sianowate jak zwykle). Po wyschnięciu włosy są miękkie i pachnące, łatwiej je rozczesać. Myślę, że w przypadku tego sprayu większą rolę odgrywa termoochrona niż objętość. Nie obciąża włosów. 

1 komentarz:

  1. Ja odstawiłam wszelkie lokówki, prostownice i suszarki

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...