niedziela, 18 sierpnia 2013


                                     AQUAPHOR  filtry i dzbanki do zdrowej wody!



Dzięki fajnej firmie AQUAPHOR mam super okazję testowania dzbanka z filtrowaną wodą.

O to on:


                      

Części dzbanka
                                                            DZBANEK
                            


                            WSKAŹNIK DO POMIARU ILOŚCI ZUŻYTEGO FILTRA
                        
                                                  FILTR DO DZBANKA
                               

COŚ O FIRMIE
AQUAPHOR - światowy producent i lider w sprzedaży szerokiej gamy systemów do oczyszczania wody, od ponad 18 lat opracowuje dla swoich klientów najnowocześniejsze rozwiązania w tej dziedzinie.
Firma powstała w 1992 roku. Dziś firma AQUAPHOR zatrudnia ponad tysiąc pracowników i działa poprzez rozbudowaną sieć partnerów, oferujących filtry AQUAPHOR milionom rodzin w ponad 20 krajach świata.
AQUAPHOR POLAND Sp. z o.o. wychodzi naprzeciw oczekiwaniom milionów Polaków, codziennie zmagających się z problemami twardej, zażelazionej i przesyconej chlorem wody.
OPINIA SYNKA:
-widać że smakuje
MOJA OPINIA
Co rano po przebudzeniu pije kawę ,mąż też a córka herbatę.Zawsze myśleliśmy że mają bardzo dobry smak.Ale gdy zaczęłam robić to wszystko ale z filtrowanej wody,to uwierzcie że nie da się opisać jak diametralnie zmienił się wygląd jak i ich smak!
Córka uwielbia herbatkę z tej wody
Maż mówi oj jaka pyszna
Synek pije samą wodę
A ja -używam jej do wszystkiego

Serdecznie polecam




 

                         

4 komentarze:

  1. pomyslowe urzędzadzenie, przydałoby mi się
    ps. wyłącz wersyfikację obrazkową ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pijcie zdrową wodę :) http://www.pij-wode.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o pomoc w zdobyciu tego dzbanka i obserwcjii bloga.
    Szczegóły: http://opinie-produktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...