poniedziałek, 26 sierpnia 2013


Masełko pachnidełko!

Przedstawiam Wam niesamowicie przecudnie pachnące masełko do ciała.
Miałam zaszczyt zostać wybrana do testowania na stronce fb https://www.facebook.com/TheBodyShopPoland?fref=ts  .

Masełko na bazie Miodu...





                            


Ten o to specyfik jest zrobiony na bazie miodu z różnymi dodatkami ,by nasza skóra po jego zastosowaniu była anielsko odżywiona.A właściwości zapachowe będą z nami przez wiele godzin.

 
                     

Jak widzimy na załączonym zdjęciu jego konsystencja jest dość sztywna ,co umożliwia nam dobre rozprowadzanie na całym ciele.Dzięki takiej konsystencji również można zabrać ze sobą do torebki i używać w każdej chwili.

                                 

Moja Opinia:

Masełko jest w prost stworzone dla mnie!
Ma bardzo dobra konsystencje ,bardzo dobrze rozprowadza się na ciele.Jego zapach jest zniewalający i dość intensywny.Bardzo długo utrzymuję się na skórze.
Ma tylko jedną wadę:/
Jest jego zdecydowanie za mało:)





3 komentarze:

  1. Super, ciekawe jaka jest jego cena

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedno masełko z TBS jest bardzo kremowe i ładnie pachnie. te pewnie też by mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem Mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...