wtorek, 6 sierpnia 2013

Witam serdecznie:)
Kilka dni temu otrzymałam od firmy ROYAL BRAND ciekawą suszoną przyprawę lub półprodukt. 
Postanowiłam wypróbować i wam się pochwalić.


A o to mieszanka do wykonania  RISOTTO.

Na początek lekko podgotowałam 2 torebki ryżu-na sypko




Zawartość torebek




Następnie ryż wymieszałam z zawartością torebek,podlałam wodą i zaczęłam dusić



Wykonanie trwało ok 20-30 minut.
Wszystko razem podałam z piersią z kurczaka i kiszonym ogórkiem:)



Dziękuję serdecznie że mogłam wypróbować tej pyszności
Polecam wszystkim zakupienie takiej mieszanki-jest pyszne
Smacznego!






4 komentarze:

  1. pyszny obiadek, jeszcze nie miałam tej przyprawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie ich przyprawy, na razie miałam tylko jedną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym sama wypróbowała, bardzo smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, gratuluję, mi ciągle nic u nich nie wyszło ;/
    Zapraszam na nowy wpis http://gotujzgulgotkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...