niedziela, 18 sierpnia 2013


Otrzymałam do testowania!!!

            Skarpetki (Profesjonalna Pielęgnacja Stóp) SPA -Exclusive Cosmetics


 

                                                                        
                                                                                                    14,99 cena

Sekret regeneracji stóp -SPA innowacyjnych skarpetkach.Spa dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp.
Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe ,witaminy E i F sprawia ,że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje.odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona.
Sposób użycia:Dokładnie umyj i osusz stopy.Ostrożnie wyjmij skarpetki z opakowania i nałóż je na stopy.Zamknij szczelnie skarpetki za pomocą dołączonego paska samoprzylepnego.Po 20-30 minutach zdejmij skarpetki ,pozostałą na stopach warstwę wmasuj,aż do pełnego wchłonięcia w skórę.Dla uzyskania optymalnych efektów kuracji stosuj kremy do stóp z serii EXCLUSIVE COSMETICS

Moja opinia:

Powiem wam kochani że nigdy nie używałam takiego cuda!
Myślę sobie hmmm ciekawe czy to tak działa jak piszą...Ale gdy zrobiłam spa dla swoich stup to powiem wam że byłam bardzo zadowolona!
Moje stopy stały się gładkie i miękkie i już od razu czuć że są odmienione.
Pamiętajcie:
Nie tylko i wyłącznie używajcie SPA wieczorem ,ponieważ rano stopy po włożeniu do buta były by śliskie .




3 komentarze:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...