niedziela, 25 sierpnia 2013

Przedstawiam dzisiaj kosmetyk który miałam wielką przyjemność przetestować od PALMER'S

  
                               

Wzięłam udział w konkursie który był organizowany na FB https://www.facebook.com/PalmersPolska .Konkurs miał na celu opisanie PRZYJAŹNI.
I jak widać wygrałam -zajęłam jedno z pierwszych miejsc:)
W komplecie były jeszcze 2 bilety do kina.
Zapraszam serdecznie do zaglądania :)

A o to cuda które wygrałam:
                           
                               


Nawilżający balsam do ciała "Masło kakaowe"

         
                                    17,50 cena


Opis produktu:



Moja ocena!
Kiedy otrzymałam balsam to szczerze mówiąc nie bardzo byłam pozytywnie nastawiona...
Lecz myślę sobie- Co mi szkodzi spróbować ,najwyżej nie przypadnie mi do gustu !
Po zastosowaniu i zapachu który się unosił w łazience byłam bardzo pozytywnie zadowolona.
Hmmm...lecz po wyjściu z łazienki i położeniu się do łóżka Mąż muwi
-żono masz czekoladę to daj ,bo tak ładnie pachnie;)
a ja na to
-mężu to ja tak pachnę
a on
-oj to żonka smakowicie pachnie
Więc jak widać balsam nie tylko dla mnie się spodobał :D

Zapraszam również serdecznie na ich stronę internetową http://www.hairstore.pl/palmers-m71.html?gclid=CLPylauymLkCFYjC3godmEUAUQ mają dość duży wybór!

Pozdrawiam

 


6 komentarzy:

  1. kupiłam sobie balsam na rozstępy palmers. poprawia jędrność

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty o takim zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam jak najbardziej wszystkie kosmetyki Palmers. Oddałabym życie za nie :P Są rewelacyjne zwłaszcza dla kobiet w ciąży-ale oczywiście później też :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...