poniedziałek, 11 stycznia 2016



Witam!!!

Kolejna odsłona produktu "DAGOMA" i coś nadwyraz rewelacyjnie smacznego.

Dzisiaj chcę wam zaproponować pyszny Tort,który 1 raz wykonałam na 7 urodziny syn
Powiem szczerze jak na 1 raz wyszedł nawet nieźle:)



Główny przepis troszkę zmieniłam i na jedną z warstw dodałam Powidła śliwkowe firmy "Dagoma".
Szczerze nie żałóje goście byli zachwyceni i prosili o przepis!





Tort Urodzinowy dla dziecka!

Ciasto:

6 dużych jajek
1,5 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
1 łyżeczka waniliowego ekstraktu
1 łżeczka proszku do pieczenia
Wykonanie:
Dno foremki o wymiarach 18 cm wyłożyć papierem do pieczenia.Odciąć spory kawałek papieru,złożyć na pół.Wyłożyć nim boki tortownicy.
Całe jeja rozbić do miski,dodać cukier.Miksować na wysokich obrotach aż masa stanie się gęsta i puszysta.Dodać ekstrakt wanilinowy,zmiksować.
Mąkę wraz z proszkiem do pieczenia przesiać do miski,delikatnie wymieszać-dobrze jest jedną ręką przesiewać,drugą od razu mieszać,dzięki temu będziecie mieli pewność że nie powstaną grudki.
Ciasto wyłożyć do tortownicy,wstawić do nagrzanego piekarnika do 160^C. Piec około 45-50 minut.Przed wyłączeniem piekarnika sprawdzić patyczkiem czy ciasto jest upieczone.

Po upieczeniu odczekać do całkowitego wystygnięcia(najlepiej upiec dzień wcześniej)
Biszkopt dzielimy na trzy części.
Na 1 część nakładamy równomiernie Powidła śliwkowe,nakładamy kolejnym spodem ,następnie nakładamy dowolny krem i tak na kolejną część!
Boki tortu smarujemy dość grubą warstwą kremu by łatwiej ozdobić boki rurkami lub wafelkami czekoladowymi.Ja zdecydowałam się na rurki o dwuch rodzajach.Użyłam 2 dużych opakowań .Na samą górę tortu sypiemy drażetki -użyłam drażetek firmy Milka 2 duże opakowania!

SMACZNEGO:)



4 komentarze:

  1. Prezentuje sie super i tak pewnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę mnie zrozumieć, nie pisze Pani tego komentarza jako hejter. Jestem osobą, do której dawno temu napisała Pani wiadomość z prośbą o współpracę. Blog jest fajny, ale ilość błędów ortograficznych, odstrasza! Musi Pani dbać o poprawność językową, inaczej nikt nie będzie chciał z Panią współpracować. Mnie i moją firmę odstraszył już sam mail z prośbą o " testowanie prodóktów". Polecam, każdy mail, każdy post przed zatwierdzeniem, sprawdzić ma www.ortograf.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...