wtorek, 2 lipca 2013

:)

MAM ZASZCZY PRZEDSTAWIĆ KOLEJNĄ WSPÓŁPRACĘ Z  FIRMĄ CREATIVEMAGAZINE  www.creativemagazine.pl , DZIĘKI KTÓREJ MOGŁAM PRZETESTOWAĆ PRODUKTY MARKI "LIMMI" KTÓRA ZAJMUJĘ SIĘ PRODUKCJĄ NATURALNYCH SOKÓW!


Soki Limmi są 100%  z naturalnych składników ,pochodzą z najlepszych cytrusów.


OPIS

Limmi jest sokiem wyciśniętym z najlepszych cytryn sycylijskich wybranych i zebranych w odpowiednim momencie dojrzałości, w okresie od stycznia do czerwca, kiedy to jakość owoców jest najlepsza. Mając soki Limmi masz zawsze pod ręką gotowy sok ze świeżych cytryn, który idealnie nadaje się do herbaty, wzbogaca smak pierwszych i drugich dań, sałatek, słodyczy oraz napojów i drinków.


                                               
OPIS
Limonka, zwana również limetką jest cytrusem typowym dla Południowej i Środkowej Ameryki. Swoim wyglądem przypomina popularną cytrynę, lecz wyróżnia ją zielona skórka i miąższ oraz kwaśny smak. Dzięki charakterystycznemu zapachowi oraz smakowi, sok z limonki używany jest głownie jako dodatek do napojów, drinków oraz słodyczy.

A teraz chciałam przedstawić do czego warto używać 100% soki:)

Zdecydowanie polecam do każdej herbaty...ich smak i aromat tworzą idealny smak który towarzyszy nam długo.

Kolejna moja propozycja to naleśniki z odrobinką soczku do smaku:)


Robiąc ciasto naleśnikowe dodałam parę łyżeczek soku a powiem wam że po upieczeniu smak naleśników zmienił się niesamowicie.Ciasto stało się bogatsze w swoim smaku a naleśniki o wiele lepiej smakują.

Serdecznie polecam nie tylko do tych dwóch rzeczy,zapewniam że jak tylko wypróbuję do czegoś innego to również podzielę się zwami swoimi opiniami i spostrzeżeniami !

BARDZO SERDECZNIE CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ TEJ CREATIVEMAGAZINE  http://creativemagazine.pl/  ,ŻE DZIĘKI NIM MOGŁAM I MOGĘ CIESZYĆ SIĘ CUDOWNYM SMAKIEM 100% SOKÓW!









2 komentarze:

  1. Super gratuluję świetnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowe soki :-) bardzo lubię :-) owocnej współpracy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...