piątek, 19 lipca 2013

KREMY ZIAJA SUPER SPRAWA
Z NIMI FAJNA JEST ZABAWA
DLA KAŻDEGO POLECANE
I DOBRZE OCENIANE!!!


                          Chciałam przedstawić dwa rodzaje kremu z produkcji "Ziaja"
                         


Pierwszy z nich to:

 


Opis produktu

opuncja figowa krem lekka formuła

ochronny parasol dla skóry
- aktywnie nawilża skórę suchą i mało elastyczną
- zapobiega utracie wody, trwale nawilża naskórek i głębsze warstwy skóry
- chroni skórę przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki, odpowiedzialne za starzenie się skóry
- doskonale wygładza naskórek i skutecznie opóźnia powstawanie zmarszczek
SPOSÓB UŻYCIA
Krem nanieść na skórę i delikatnie wklepać, polecany również pod makijaż. Stosować z innymi preparatami z opuncją figową.


Moja opinia:


  • Na plus!
  • Lubię go.
     Bałam się, że będzie zbyt nie odpowiedni dla mojej skóry, ale ku zdziwieniu nie pozostawia ciężkiej warstwy na mojej skórze.
    +nawilża
    +szybko się wchłania
    +ładnie pachnie
    +jest wydajny i tani
    wielki + za to, że nie zapycha porów
    Polecam.

    Następny to:



    Opis produktu:

    Regeneruje naskórek i zapobiega nadmiernej utracie wody. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nawilża i wygładza naskórek oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. 
    Przeznaczony do pielęgnacji cery suchej i normalnej. 

    Skład: Petrolatum, Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ethylhexyl Salicylate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cetyl Alcohol, Ceresin, Lanolin Alcohol, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid (09.03.2007.) 
    Moja opinia:
    Powiem szczerze krem nie jest do każdego rodzaju skóry/:/
    Jak dla mnie raczej nie za bardzo pasuje,używałam go jak było jeszcze zimno i sprawdzał się na +3 lecz teraz gdy jest na dworze ciepło raczej nie nadaje się do stosowania!
    Ale to tylko moje zdanie:
    Może dla innego rodzaju skóry będzie idealny!

    Mimo nie do końca dobrych moich opinii i tak polecam ponieważ uważam że komuś może być rewelacyjny
    POZDRAWIAM





 

3 komentarze:

  1. Hej:) Ostatnio teżzwróciłam uwagę na Ziaję:)Mają bardzo fajną ofertę:) Jest z czego wybierać:) Wbijaj do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki Ziaji ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wierszyk :)
    też lubię kosmetyki ziaji

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...