poniedziałek, 29 lipca 2013

WITAM SERDECZNIE!

Dziś przedstawiam z miłą chęcią produkt który otrzymałam od firmy PROJEKT WYPRAWKA  :)
Można spotkać ich na https://www.facebook.com/Projektwyprawkacom serdecznie zapraszam do odwiedzenia ich stronki!

A o to co od nich otrzymałam:



Wskazania i działanie:

Nowa linia naturalnych preparatów odstraszających komary i owady w okresie letnim. Zaprojektowana specjalnie dla niemowląt i dzieci a także kobiet w ciąży i wszystkich osób z bardzo wrażliwą i delikatna skórą.

  • Naturalna Ochrona Aktywny składnik w produktach jest pochodzenia naturalnego (Citrodiol); zawiera ekstrakt z australijskiego gatunku eukaliptusa (Eucalyptus Maculata Citrodiora). Citrodiol jest szeroko znany z właściwości odstraszających owady. Jego skuteczność sprawia, że jest jednym z najbardziej niezawodnych składników aktywnych na świecie.
  • Delikatna Ochrona Wszystkie produkty zostały dermatologicznie przetestowane, są bezpieczne i odpowiednie dla najbardziej delikatnej skóry. Nie zawierają alkoholu, barwników i parabenów – dlatego polecane są dla niemowląt od 3 miesiąca życia, kobiet w ciąży i osób z bardzo wrażliwą i delikatną skórą.
  • Ochrona w dzień i w nocy Wyjątkowa formuła działa skutecznie w dzień i w nocy: doskonała ochrona przeciw najpowszechniej występującym rodzajom komarów, w tym najbardziej irytującym i groźnym azjatyckim komarom tygrysim (Aedes Albopictus), które występują coraz częściej w wielu miejscach na świecie.
Długotrwała ochrona Właściwości odstraszające produktu utrzymują się do 3 godzin od zastosowania. Jeśli wymagana jest dłuższa ochrona, wymagane jest ponowne zastosowanie preparatu na nieosłoniętych częściach ciała.

PREZENTACJA :)




                                                                      

Nasza opinia:Kochani jesteśmy bardzo zadowoleni z tego środka na komary!
Środek jest przede wszystkim bezpieczny dla dzieci i porządnie odstrasza komary.
Wybraliśmy się w weekend na Mazury, a tam jak wiadomo komarów nie brakuje.
Wieczorem by dzieci spały spokojnie postanowiłam posmarować ich środkiem na komary. Środek ma bardzo miły zapach ,ale przede wszystkim jest bezpieczny dla mojego 3 miesięcznego synka:)
Gdy wstaliśmy rano to ja i mąż byliśmy pokąsani przez komary:/ Ale ku mojemu zdziwieniu dzieci nie miały ani jednego śladu...super :)
Jak widać na okazałych zdjęciach każde z dzieci jest zadowolone -co oznacza że warto mieć takie cudo w każdym domu!

Dziękuję serdecznie za możliwość przetestowania:)




4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że jest jakiś preparat dla niemowlaków. Ostatnio Pani w aptece powiedziała mi, ze dla niemowlaków nic takiego nie ma, jedynie są plastry, które można przykleić w wózku czy tam na łóżeczku. A tu jednak coś jest. SUPER
    Zapraszam do siebie http://testuje-z-rodzina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam Cię do Liebster award: http://mama-ali-i-jej-maly-swiat.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A cena jaka jest?

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...