poniedziałek, 1 lipca 2013

"MAMA NIGDY NIE JEST SAMA"-SZCZERA PRAWDA!

W sobotę (29.06.2013) miałam okazję być wraz z synkiem na B.fajnym spotkaniu zorganizowanym przez fajną firmę -Mama nigdy nie jest sama...Było rewelacyjnie:)
Pierwszy raz uczestniczyłam na tego typu warsztatach ,ale jestem bardzo pozytywnie zadowolona.
Wszystko było profesjonalnie przygotowane,bardzo dużo miejsca jak i wiele ciekawych zabawek dla dzieci...
Również było miejsce do przewijania ,karmienia jak i do podgrzania wody:)
Na spotkaniu były poruszane takie tematy jak:

-karmienie okiem logopedy ,
-prawne aspekty dotyczące kobiet w ciąży i rodziców w trakcie urlopów rodzicielskich,
-po co i jak nosić dzieci w chustach?
-jak prawidłowo dobrać biustonosz?
-dieta kobiet karmiących,
-świadome aranżowanie przestrzeni wokół dziecka,
-świat się zmienia po narodzinach dziecka,
-rola witaminy D w rozwoju dziecka,

Każdy temat był bardzo dobrze i  dokładnie przedstawiony ,można było dowiedzieć się dużo interesujących wiadomości jak i nauczyć się nowych rzeczy.
Powiem szczerze że nie zdążyłam się zorientować że spotkanie trwało 4 godz...

O to scena na której wszystko się odbywało:


                           

Jak widać na załączonych zdjęciach pojawił się i super wesoły Miś który nie tylko rozweselał dzieci ale także rodziców:)


                           
:)

                                                           

Było również bardzo dużo nagród...dla każdego coś fajnego:)
Nam udało się wygrać ciekawe witaminki jak i mnóstwo ciekawych ulotek jak i porad...Zapewniam że z niektórych skorzystam...:)

Nie należy zapomnieć że w czasie przerwy był również poczęstunek dla mam,tatusiów jak i dla ich maluchów
Była także woda dzięki której nie było mowy o  niezaspokojonym pragnieniu:)

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA ŚWIETNE SPOTKANIE JAK I ZA CIEKAWE SPĘDZENIE CZASU!
NIE MOGĘ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ KOLEJNEGO SPOTKANIA:)
POZDRAWIAM SERDECZNIE



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...