sobota, 27 lipca 2013

Witam serdecznie!

Dzisiaj z miłą chęcią chciałam przedstawić kolejnego niezastąpionego Przyjaciela Dzieci jakim jest Hipoalergiczny odplamiacz od firmy "CONCERTINO BABY" 

Dzieci to kochane istotki ale jak nam wiadomo co dnia towarzyszą im różnego rodzaju plamy-sok,czekolada,obiadki,błotko:)

Mam dwójkę małych dzieci 5 lat i 4 miesięczne i niestety plamy są nieuniknione ,ale ja uważam że dziecko bez plam to smutne dziecko
Wyobraźcie sobie że zabraniamy : chlapania się w błocie,chodzenia po kałużach czy malowania farbami-o nie nie nie ma takiej opcji.
Moja teza "BRUDNE DZIECI TO SZCZĘŚLIWE DZIECI"

Kiedy otrzymałam odplamiacz myślę sobie hmmm oj ciekawe czy poradzi sobie z moimi plamami.
Popatrzmy co się działo!








Plama na śliniaku  po deserku owocowym ;/



A tu jak widzimy śliniak po zastosowaniu odplamiacza .Po plamie ani śladu:)
 

CONCERTINO BABY White & Color - hipoalergiczny odplamiacz do odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików

CONCERTINO BABY odplamiacz to pierwszy na rynku hipoalergiczny środek do wywabiania plam. Skutecznie usuwa zabrudzenia z każdego rodzaju tkanin białych i kolorowych. Dzięki łagodnej, pozbawionej kompozycji zapachowych recepturze może być stosowany do wywabiania plam z odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików.

  • Pierwszy na rynku odplamiacz HIPOALERGICZNY
  • Testowany dermatologicznie
  • Łagodny dla skóry
  • Uniwersalny – do wszystkich typów tkanin
  • Skuteczny w usuwaniu wszelkiego typu plam
  • Nie zawiera fosforanów, parabenów ani kompozycji zapachowych
Praktyczny dozownik do bezpośredniej aplikacji na plamy.
Moja Opinia:
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona rezultatem odplamiania ,już od dziś będę wiedziała że nie straszne mi żadne plamy.Jak i to że moje dzieci mogą brudzić się dwa razy bardziej!
Hipoalergiczny odplamiacz CONCERTINO
zmierza się z każdą plamą chłopaku i dziewczyno
Dzięki mocy jaką ma żegnajcie plamy
szaba daba da...:D





4 komentarze:

  1. O tak super polecam plamy schodzą super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. U mnie największe plamy ma mąż więc taki środek to na jego koszulki by się nadał :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia schodzą wszelkiego rodzaju plamy:)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...