poniedziałek, 22 lipca 2013

CHCIAŁAM ZAPREZENTOWAĆ DOSYĆ FAJNĄ KULĘ DO KĄPIELI!!!

Otrzymałam od firmy JM SPA&WELLNESS KOSMETYKI :)
O ich ciekawych kosmetykach i dobrze zaopatrzonym sklepiku można przeczytać na:
https://www.facebook.com/spakosmetyki?fref=ts
lub
-http://pl-uroda.pl/pl/

Serdecznie polecam do zaglądania na obie strony!

A o to :
                                     MUSUJĄCA PIĘKNIE PACHNĄCA KULA DO KĄPIELI O ZAPACHU                                                                                   RÓŻY





Jej skład:
-Sodium Bacarbonate,Citro Acid,Sodium Sulfate,Perfum,Grape SeedOil,Butyrospermum Parkii(Shea Butter) Avocado Oil,Citronello,Geraniol,Benzyl Salicylate,Hydroxycitronellal,Linalool,Eugenol,Cl 147/20

Moja Opiniakula musująca i pięknie pachnąca u mnie bardzo dobrze się sprawdziła.Ja jak i moja dorastająca córka mówimy "MAŁO"...
Kula nie tylko powala swoim zapachem ,ale tak że kąpiel w niej jest miła. Dzięki kuli każda kąpiel przyjemna i odprężająca.

Polecam wam kochani byście zakupili i sami się przekonani że warta jest takiej oceny!




3 komentarze:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...