wtorek, 14 stycznia 2014



                                                             NIVEA!
                       Nawilżający balsam pod prysznic





                              Uczucie jedwabiście miękkiej skóry,silky,soft skin feeling

                                                       Skóra normalna i sucha
                                                            Normal,to dry skin

                                                         
                            Jak widzimy po wyżej balsam jest prosty w użyciu i dość wygodny


                                        

         Konsystencja jak widać jest gęsta co umożliwia bardzo dobre rozprowadzanie się na całym ciele!


Moja Opinia:
Balsam do ciała pod prysznic jest dla mnie wprost idealny:)
Mogę go używać zaraz po wzięciu prysznica-dzięki temu mogę zaoszczędzić wiele chwil na coś innego ,a nie na wcieranie balsamu i czekanie aż wchłonie.
Tego właśnie szukałam!
Kobietki kochane bardzo wam polecam,nie ma lepszego balsamu.Ja już używam kolejny i jestem bardzo zadowolona
POLECAM




4 komentarze:

  1. ten balsam również u mnie się znalazł w plusowych recenzjach :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam go:)

    obserwuję i liczę na rewanż;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam wiele negatywnych opinii na jego temat więc wstrzymuję się z zakupem :) nie wysuszał Ci skóry?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilona moja skóra po nim jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...