wtorek, 21 stycznia 2014



MAM ZASZCZYT PRZEDSTAWIĆ FIRMĘ
"MON CREDO "
                Z KTÓRĄ NAWIĄZAŁAM 
WSPÓŁPRACĘ

                                       

Jest to dobrze znana firma,można zapoznać się z ich ciekawą stronką http://www.moncredo.pl/
mają szeroki wybór ,mnóstwo cudownych zapachów i nowości .
Zapewniam że każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie jak i dla rodziny lub bliskich!

Pierwszy produkt który otrzymałam do testowania to:

                           ATELIER COLOGNE -VANILLE INSENSEE

                     

Są to pełno wartościowe perfumy..ale o tym w kolejnej recenzji:)
Pozdrawiam serdecznie


                                                        

3 komentarze:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...