środa, 8 stycznia 2014


Dzisiaj z miłą chęcią przedstawiam lakier do paznokci z firmy Quiz Cosmetics :)




LAKIER DOT'S FAN quiz.pl DO KAŻDEGO RODZAJU PAZNOKCI I W KAŻDYM WIEKU

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu.
Łatwo się rozprowadzają na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwę.Jest bardzo trwały,długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego toluenu,formaldehydu i dibuthylphtalate.

                          

MOJA OPINIA:
Kochani nie ma co się rozpisywać :D
Krótko mówiąc serdecznie polecam na każdy dzień jak i na każdego rodzaju wyjście z domu.Jest super ,fajnie się prezentuje ,długo utrzymuję się błyszczący jak i długo dobrze wygląda.
Ja jednego dnia nałożyłam jedną warstwę ,a drugiego dwie i uwierzcie że koleżanka nie poznała że to ten sam lakier:)
-muwi
Aga fajne masz lakiery w dwóch odcieniach(jasny i ciemny) a to ten sam tylko nałożony 2 lub 3 razy...:)

SERDECZNIE POLECAM















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...