piątek, 10 stycznia 2014




                                     NAGRODA ZA FANA MIESIĄCA  
           
                                                       LISTOPADA!!!



Witam serdecznie!!!
Kochani chciałam pochwalić się wam że na fb na stronie https://www.facebook.com/mamatestujeirecenzuje?fref=ts  jest coś takiego jak TOP FANS i ja właśnie miałam WIELKI zaszczyt zostać fanem Listopada 
A właśnie dzisiaj z niezmierną chęcią chwale się wam wszystkim i każdemu z osobna jaki otrzymałam PREZENT 
Gdy Listonosz mi przyniósł myślę sobie :
-zapewne to jakiś miły i pachnący kosmetyk:)
Lecz ku mojemu wielkiemu zdziwieniu otrzymałam
-kilka fajnych próbek
-pachnące perfumy
-przepiękne kolczyki "sówki"
Są tak piękne że nie da się opisać...
A na koniec chciałam SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ ZA SUPER UPOMINEK-Lecz kochana pamiętaj że nie jestem TU dla tego że można coś wygrać,zdobyć.Ale dla tego że bardzo lubię tu być


                           

Jeszcze raz serdecznie dziękuję :*


2 komentarze:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...