czwartek, 9 stycznia 2014



               Przedstawiam kolejną miłą recenzje błyszczyka do ust firmy Quiz

                                                               Cosmetics!!!





Błyszczyk do ust Quiz Glance Shine nawilża ,kremowa konsystencja nadaje soczysty ,intensywny                                                                               kolor
Gwarantuje długotrwały efekt oraz pielęgnuje i chroni delikatną skórę ust.
Lekka,nie klejąca się konsystencja w połączeniu z smakowitym zapachem ,zapewnia przyjemność                                                                          aplikacji.
Ich ciekawe i godne uwagi kosmetyki możecie znaleźć tu http://quiz.pl/ . Zapewne każdy znajdzie                                                  tam coś odpowiedniego dla siebie!
                                               
Moja Opinia:

Jak dla mnie błyszczyk sprawdził się w 100% jest gładki,jego konsystencja jest też fajna.A usta dzięki niemu stają się błyszczące i powabne.
Hmm co ja zrobię jak się skończy...:/
Jak to co ...kupię kolejny!!!
Pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Wygląda ślicznie,szkoda,że nie masz zdjęcia na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor ;) ciekawa jestem jednak jak prezentowałby się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...