piątek, 24 maja 2013

HIPOALERGICZNE ŻELE CONCERTINO BABY!


DOSTAŁAM REWELACYJNY ZESTAW 2 PŁYNÓW DO PRANIA DLA DZIECI OD

                                                 CONCERTINO!!!

                                  
Hipoalergiczne żele CONCERTINO BABY to połączenie skuteczności proszku z delikatnością płynu do prania. Dobrze rozprowadzają się w wodzie, a dzięki zastosowanej recepturze są wydajniejsze i starczają na dłużej. Użyjesz ich do pielęgnacji odzieży i bielizny dziecięcej, niemowlęcej, osób o wrażliwej skórze i alergików.

Żele dostępne są w dwóch wariantach:

                                                       

CONCERTINO BABY Color opiera się na wyjątkowej formule zapobiegającej blaknięciu kolorów. Pozostawia delikatny, kremowy zapach.
                                            
CONCERTINO BABY White bazuje na recepturze pomagającej utrzymać naturalną biel tkanin oraz zapobiegać ich szarzeniu. Wyprane ubranka pachną naturalnymi nutami kwiatów bawełny i hibiskusa.

Moja
  Opinia:
-Oba płyny są REWELACYJNE ich skład jest idealny gęstawy i dobrze rozprowadzający się w wodzie,
dzięki odpowiednim składnikom ubranka bardzo dobrze się dopierają ,stają się miękkie i niesamowity zapach bardzo długo pozostaje na ubraniach.Nawet po wyschnięciu!
Zapraszam serdecznie na ich stronkę http://www.concertino-baby.pl/ .

Bardzo serdecznie dziękuję że mogłam testować tak rewelacyjne płyny !
Mam nadzieję że to nie ostatnia rzecz którą od was otrzymałam...;) Pozdrawiam

1 komentarz:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...