poniedziałek, 6 maja 2013


                            ZNALEZIONE W SKRZYNCE POCZTOWEJ...


                           

Szampon Oliprox stosuje się w profilaktyce lub jeśli cierpi na:
    łupież, niezależnie od rodzaju włosów,
    łojotokowe zapalenie skóry,
    łupież pstry,
    grzybicę.

Szampon Oliprox wspomaga także w:
    łagodzeniu świądu,
    regulacji wydzielania sebum,
    łuszczycy owłosionej skóry głowy.
    Szampon Oliprox działa:
    przeciwgrzybiczo, 
    przeciwzapalnie, 
    przeciwbakteryjnie,
    nawilżająco,
    pielęgnująco.


Sprawdzę i zdecyduję czy warto używać i czy działa...:)

1 komentarz:

  1. Hej:) Daj znac jak spróbujesz:) Ciekawi mnie bardzo:) Wpadaj do mnie czasem:) Agata M;) www.probujeiopisuje.blogspot.com mój nowy adres bloga

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...