piątek, 17 maja 2013

KOLEJNA WSPÓŁPRACA -CIEKAWA ,PYSZNA I INSPIRUJĄCA "ŚWIADOME ODŻYWIANIE"

Dwa dni temu otrzymałam całkiem pokaźną paczkę od Świadome  Odżywianie .Gdy kurier trzymał paczkę myślę sobie ,fajnie będzie co testować.Lecz gdy mi ją przekazał mówię...O kurde ale ciężka co tam jest?:)
Po rozpakowaniu byłam w szoku co tam zobaczyłam...same smakołyki i pyszności.
Sami zobaczcie...:D


                                        
Tarte  produkty
-Orzechy laskowe 2x
-Orzechy włoskie 2x
-Migdały 2x
-Mak mielony 2x

                                      

Produkty większe
-Wiórki kokosowe 2x
-Słonecznik łuskany
-Morele suszone
-Sezam
-Migdały słupki
-Migdały płatki
-Rodzynki 2x
-Żurawina
-Śliwki suszone


                                               

Olej Rapso 2x


                                                   
           Gadżety:
-Czapka
-Fartuch
-Rękawica
-Torba na zakupy


Jak sami widzicie jest trochę tego...to teraz zabieramy się po woli do testowania,będzie nie lada zadanie by wymyślić coś z każdego produktu:)
A wspomnę jeszcze że produkty tarte mają na swoich opakowaniach bardzo fajne przepisy ,i na pewno z czegoś skorzystam
Dziękuję firmie Świadome Odżywianie i bardzo się postaram by wasze produkty wykorzystać jak najlepiej.
Pozdrawiam:)







3 komentarze:

  1. ooooo kurcze tego Ci rtrochę zazdroszczę. uwielbiam bakalie :)
    mniam aż ślinka leci.
    bardzo się postarali. paczka pełna dobroci :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...