środa, 15 maja 2013



                  UPOLOWANE-ZNALEZIONE -WYGRANE...MAŁA RZECZ A CIESZY:)

Malutki komplecik -I Cetaphil



Zestaw zawiera
-Cetaghil EM Do mycia
-Cetaphil MD Dermoprotektor
-Cetaphil Da Ultra
Za kilka dni testowanie:)


Kolejne to-Makaron Literki ,miseczka i łyżeczki
                                                                             


                                                                              

Synek bardzo zadowolony z zestawu:)

Oj będzie pyszny obiadek...


2 komentarze:

  1. mam krem cetaphil i emulsję do mycia.
    Już drugi raz kupiłam w wersji XXL
    wielkie butle. na allegro.
    jestem zadowolona.
    Mam nadzieję, że Tobie również przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...