środa, 29 maja 2013

REWELACYNJY ZESTAW KOSMETYKÓW OD FIRMY DECUBAL!


W połowie kwietnia firma Decubal zorganizowała ciekawą akcję ,trzeba było wypełnić formularz i zmieścić się w 1000osobach...
Ponieważ liczba osób była ograniczona.Dość długo trzeba było czekać na kosmetyki ale zapewniam BYŁO WARTO:)
Byłam przekonana że to będzie zestaw próbek...lecz ku mojemu wielkiemu zdziwieniu otrzymałam rewelacyjny zestaw i w 100% produktach.


                                 


W skład zestawu wchodzą:
Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej
  Olejek pod prysznic i do kapieli
  Łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej
  Balsam do ust
  Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy
  Nawilżająca pianka do mycia twarzy
  Nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk
  Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej
  Wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy
  Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała
  Odżywczy i silnie nawilżający krem do twarzy

Dziękuję pięknie jeszcze raz firmie Decubal za tak miłą niespodziankę a wszystkich zapraszam do odwiedzania ich na fb:)


4 komentarze:

  1. Miałaś szczęście, ja się spóźniłam. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to nie dobrze:/
    Mam nadzieję że będzie jeszcze gdzieś podobna akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw:) Zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez otrzymałam taki zestaw. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...