sobota, 4 maja 2013




                                                 KOLEJNA CIEKAWA PRZYPRAWA...:)

                                             
Kochani zaglądajcie na profil Royal na FB można tam załapać się na testowanie fajnych,ciekawych i dobrych przypraw...Ja już miałam okazję kilka wypróbować ,teraz testowałam super przyprawę ...

                                                    POTRAWKA Z ŻOŁĄDKÓW


                                             

Zawiera wyłącznie składniki naturalne, nie zawiera glutaminianu sodu, bez soli.
Do sporządzenia dania potrzeba 500-1000 g żołądków kurzych.

Żołądki posolić i przez pół godziny podgotować. Następnie wyciągnąć i posolić żołądki. Mieszankę Royal Brand wsypać do naczynia z wodą i odczekać, aż warzywa nasiąkną. Żołądki wraz z mieszanką wrzucić do gotującej się wody, a następnie dusić pod przykryceim aż mięso i warzywa  będą miękkie i potrawa nabierze aromatu.

                                    

Bardzo serdecznie polecam na Obiad: super smakują z ryżem ,ale można również podać z ziemniaczkami z wody lub makaronem.
Polecam i życzę Smacznego:)





1 komentarz:

  1. Bleee ,nie zjadłabym za nic takich żołądków :D :/
    Ale sama potrawa i przyprawa wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...