poniedziałek, 6 maja 2013


                              SUPER NIESPODZIANKA OD BONDUELLA ;)

Popatrzcie jaki fajny zestaw udało mi się Wygrać na FB dzięki mojej dobrej znajomej ( dziękuję J.D )
Gdy otrzymałam zestaw nie myślałam że będę tak mile zaskoczona...Sami popatrzcie!


                               


W paczuszce znalazłam:

1. Groszek Konserwowy - Tradycyjny ( został już zjedzony ...hii )
2. Kukurydza Złocista - Naturalnie Słodka
3. Kiełki Fasoli MUNG
4. Kapusta czerwona z jabłkiem
5. Torba na zakupy- już przetestowana Superancka na zakupy:)

 Dziękuję serdecznie za Prezencik firmie Bonduelle ...i z miłą chęcią jeszcze coś u was Wygram
 POZDRAWIAM...:*


  

3 komentarze:

Czas wrócić :) Dzień Dobry Wszystkim! Długo mnie tutaj nie było...ale jak to w życiu czasem bywa ,mamy czas lepszy i czas gorszy. U mnie doś...